SākumsAktualitātes7.c klase dodas uz Traķiem, lai noslēgtu projektu "European cultural heritage"

7.c klase dodas uz Traķiem, lai noslēgtu projektu "European cultural heritage"

7c Traki 01Šis viss ceļojums sākās sešos no rīta,izbraucot ar autobusu no Rīgas uz Lietuvas pilsētu Traķi. Mēs braucām apmēra 4h, un lielāko daļu no šī brauciena visi dziedāja vai smējās. Pēdējā stundā visi bija saguruši no braukšanas autobusā, tāpēc pieklusa un lielākā daļa nolēma pagulēt vai atpūsties ,skatoties ārā pa logu. Lietuvā pa ceļam bija ļoti daudz un skaistu rapšu lauku,kurus daudzi fotografēja.

Pirmā vieta, kur mēs apstājāmies bija skola, lai satiktos ar to klasi, ar kuru sarakstījāmies projekta nedēļas laikā. Satiekot viņus mēs visi bijām diezgan kautrīgi, jo mēs viens otru nepazinām.Savā starpā mes sarunājāmies angliski.Mums lika sasēsties aplī ,lai sasveicinātos un uzsākt nodarbības/spēles.

Pirmajā nodarbībā mums visiem bija jānostājas rindā pēc auguma un jāuzliek rokas priekšā stāvošajam uz pleciem, un jāseko norādījumiem ,ko divi puiši teica.Katram vārdam bija piešķirta darbība, kura bija jāveic,piem. - ābols/jālec,bumbieris/jāgriežas utt.Šī spēle visus atraisīja un ļāva mums justies drošāk un brīvāk vienam ar otru. Kad šī spēle beidzās, mums iedeva lapas, kur ir jājautā jautājumi otrai klasei, un jādabū pēc iespējas vairāk aizpildītus lauciņus. Kad lielākā daļa bija pabeiguši (aizpildījuši lauciņus), spēle beidzās un visi varēja iet ēst skolas kafejnīcā.

Paēduši visi atgriezās aktu zālē un sadalījās divās grupās, Lietuvas skolnieki mūs izvadāja pa skolu un pastāstīja par viņu ikdienu. Visiem atgriežoties mūs sagaidīja uzklāts galds ar ābolu kūciņām ,ar ko varēja cienāties. Ēdot visi sarunājās viens ar otru, jo jau bijām saraduši, vairs nebija kauns vai neērti. Daudzi satika tos bērnus, ar kuriem sarakstījās.

Kad visi bijām paēduši, iesākām spēli par Lietuvu un Latviju,kur bija jāsadalās pa grupām,jauktās komandās,abas valstis kopā, un jāatbild uz jautājumiem. Diemžēl mūsu grupa zaudēja, bet vismaz gāja jautri un uzvarētāju komanda dabūja mazu dāvaniņu.

Pabeidzot šo spēli mēs paņēmām savas mantas un gājām ārā uz pastaigu pa Traķu pilsētiņu. Mēs gājām garām Galves ezeram, kur redzējām kā cilvēki brauc ar kuģiem, kā arī redzējām daudz skaistu māju. Pēc kāda laiciņa nonācām uz tilta, kurš mūs aizveda uz Traķu salas pili, kur mēs varējām ieiet pils iekšpagalmā.

Izstaigājot iekšpagalmu, pēc tam gājām uz autobusu, jo mums bija laicīgi jāatgriežas mājās, jo priekšā vēl garš celš. Protams,ka pa ceļam mēs iegājām veikalā, jo lielākā daļa gribēja atkal ēst. Ja kādreiz esat Lietuvā, noteikti ejat uz Iki veikalu - tur ir ļoti lēti.

Atsveicinājāmies no Lietuvas bērniem un sakāpām autobusā, lai sāktu mūsu ilgo braucienu mājup, kur visi atkal dziedāja un runājās. Pēc apmēram 4h mēs bijām atpakaļ Rīgā pie mūsu skolas ,kur atvadījāmies un gājam mājās.

Brauciens bija foršs, jo varējām visi pavadīt laiku kopā un aizbraukt uz kaimiņvalsti, un iepazīties ar jauniem cilvēkiem.